Spanish feeling

Hej världen!
 
Idag har jag shoppat en ny jacka och lite saker. Snart ska jag till gymmet men först tänkte jag tipsa om lite spanska låtar som ger en perfekt semester feeling. Dom kommer jag peppa med inför Grekland. Spanska låtar är faktiskt lite av en favorit för mig. Ingen av dom är nya men jag gillar dem ändå!
 
Först, en dans låt
 
 Och sen två långsammare.
 
Nu kanske ni tänker "MEN VAR ÄR LAS KETCHUP MED ASEREJE? JAG KAN JU HELA DANSEN!"
Till er säger jag bara: lugn här nedan finns länken så att ni kan dansa med ;)
http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
 
p.s. kommer inte kunna blogga på ett tag. Blir mer youtube klipp och sånt om en vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0