Filmtips till alla filmnördar i sommar

Hej världen!
Jag har inte kunnat skriva på länge. Över midsommar var jag på mitt sommarställe med Linnea och hade det bra. Och igår var jag på bio med en vän. Därför tänkte jag ge er några filmtips.
 
Filmen jag såg igår hette "The Avengers" och var en ganska bra film. Dock borde man se Ironman och Thor innan för att fatta delar av handlingen. Men filmen var bra och jag kan rekomendera alla er tjejer som är singlar att gå och se den för det var bara killar i hela biosalongen. ;)
 
En annan film som jag verkligen vill se (men inte har sett än) är Men in black 3. Det är en fortsättning på dom andra Men in black filmerna och Will Smith spelar huvudrollen. De 2 första filmerna kan jag rekomendera, de är väldigt kul :)
 
En film som är lite mer av en tjejfilm som jag skulle vilja rekomendera är "John tucker must die". Den är inte ny men otroligt rolig och en film som man kan se flera gånger (tro mig). 
 
390718_277219662331015_534057176_n_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0