Solen gillar inte mig...

Hej världen!
 
Igår gjorde jag något rätt kul. Jag vindsurfade! :) Det var svårt men fortfarande värt att prova på. Idag har jag inte gjort lika mycket, spelade tennis på morgonen och resten av dagen har jag mest solat och haft det skönt. 
 
Har bränt mig lite också och blivit allmänt sur på solkräm så några saker man kan tänka på när man ska åka utomlands och ska köpa solkräm kan vara att: 
1) köpa en sprej flaska istället för dom hopplösa häll flaskerna.
2) inte råka köpa en med färg... Long story short, det är inte fint att ha en grön solkräm i ansiktet.
Och 3) köp heldre en stark styrka på flaskan än en svag för man bränner sig lättare än man tror och ingen tycker det är snyggt med ett rött face.
 
 
Lite fina bilder på hotellet och beachen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0