Bäst inspiration på nätet

Är det bara jag som sitter och klickar runt på internet för att få inspiration för vad jag ska ha på mig? Jag har i alla fall 2 sidor som är mina favoriter och sen har jag en till som ligger lite längre ner i listan.
  • Weheartit.com - Väldigt många känner nog till denna sidan nu för tiden och väldigt många använder sig av den. Det är lätta att hitta outfits, skriv bara in taggen 'fashion' så kan du sitta och kolla igenom över 100.000 sidor med bilder.
  • Lookbook.nu - Här hittar du inte bara grym inspiration, de flesta användare skriver till och med var dom olika plaggen är från. Hur bra är inte det? Antingen kan du kolla igenom topplistan eller de nyaste outfitsen, hela sidan är full av personer med snygga och personliga stilar.

  •  GotryitonGo try it on är sidan som ligger lite längre ner på sidan, det finns inte alls lika mycket användare som postar outfits och det som postas där är inte heller like snyggt, alltid. Det är även otroligt svårt att hitta på sidan om du inte har appen. Men det är såklart att du även kan få inspiration från denna sidan.
Jag hoppas ni kollar in sidorna och hittar inspirationen ni leta efter våga tänka utanför ramarna och gå inte i jeans och t-shirt eller blus hela tiden. Kominera olika saker och se om det är snyggt eller inte.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0