Boyys

Hejjhejj jag tänkte skriva om vad jag tycker är snyggt på killar, 5 måsten om utseende, kläderna och vad som gäller på beachen. Jag tänkte börja med utseendet, så här är mina 5 måsten
1.Längden- jag gillar när killen är längre än mig, tycker det är konstigt om jag är längre.
2. Magmuskler- vem tycker inte det är ursnyggt på killar? ;)
3. Leendet- ett riktigt fint smile som får en att smälta
4. Kort hår- tycker mer att tjejer ska ha långt hår och killar med kort hår är mycket snyggare!
5. Muskler/ vältränade- jag tycker att killen ska vara sportig, ha benmuskler, ryggmuskler, armmuskler, se vältränad ut.

Det är vad jag tycker men glöm inte bort att utsidan räknas men insidan avgör!
Pussa

Kommentarer
Postat av: Boys boys boys

Vart är bästa stället att träffa killar? För jag är på Ica jätte ofta men ingen kille har någonsin bjudit ut mig när jag har varit där :((((((((((

// desperate

2012-06-16 @ 22:49:38
Postat av: Anonym

^^^ SLUTA TRAMMSA ER! ;)

2012-06-16 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0