Hur du döljer att du är en pluggis!

Hej världen!

Alla vet att det är svårt att dölja att man är en school lover så jag tänkte att jag skulle ge ut mina 5 bästa tips i hur du verkar vara populär fast än du inte är det. (Detta funkar inte om du faktiskt redan är populär) 
(Fast då borde du inte läsa detta...) Aja, här är dom:

ETT! (1) Istället för att tro på naturlig skönhet så ska du använda så mycket smink som möjligt. Försök att se så onaturlig ut som du bara kan. (Med detta menar jag inte att du ska sminka dig som en avatar och leka alien... utan mänskligt onaturlig). Fast aliens är rätt coola... det kanske är okej med halva facet blått. Ja så får det bli.

TWO! jag kan engelska också. (2) Om det är så att du går runt med byxor upp till hakan så sluta med det! DU KAN KVÄVAS! Istället ska du välja dom mest obekväma och trångaste jeansen som du kan hitta. Detta gäller självklart inte för killar, om det inte är så att du försöker att impa på andra killar... I vilket fall som helst så håll dig borta från kvävarbyxorna. Det är helt enkelt för mycket emo style på dom.

TRES! (3) Om du pratar med någon cooling så måste du se till att använda förkortningar som ingen av er förstår. På detta viset har du direkt lärt dig cooling språket. Några exempel är:
Hej Stina vad 3vligt att träffa dig irl. Asså YOLO! (irl=In real lajf, YOLO=you only live once)
Eller om du är lite internationell:
Fråga: "Dude wassup Bro?" Svar: "Bro, I'm straight chillen Dude."
Det du dock ska undervika är att prata med för mycket spel förkortningar som:  AFK= Away from Keyboard,  W8 = Wait eller LOS=Line of sight. Men de brukar man inte heller använda i vardagen.
Ett mycket användbart cooling ord är OMGWTFBBBQSLNOFSS (Oh my god what the fuck beefy barbeque suace lollercopter nubzilla on fire shit stuff) Använd det så ofta du kan, så kommer du att vara populär inom nolltid. OTROLIGT EFFEKTIVT!

CUATRE! (4) Säg aldrig och jag menar ALDRIG att du ska på en pluggträff/schackkvällk/bokklubbsträff till någon av dina coola vänner. Detta betyder döden för er vänskap. (och då har du inga extra liv som i halo 3 och diablo) 

5! (5) Bär aldrig runt på läxböcker/miniräknare och liknande. Det som är cooling approved är mp3 (gärna för hög musik), Iphone (spela inte dora utforskaren eller bamse) och handväskor (men bara om du är en tjej).  

// PEACE OUT Y'ALL! (det är så du gör det) Och NEJ detta ska inte misstolkas...


Detta är en glasögon orm...
jag vet jag vet! otroligt coolt! man lär sig något nytt varje dag...

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHHA

Hej, får du inte ont i benen så som du springer runt i mina tankar?

Svar: Jo men är man tränad så är man vettu! OMGWTFBBBQSLNOFSS!
fivegirlseyes.blogg.se

2012-06-18 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0