I dont remember yesterday...

Hejj, sorry för att jag inte har bloggat men jag har firat midsommar och umgåtts med släkten. Tänkte berätta lite om vad jag har gjort under helgen. I torsdags åkte jag till ett landställe vi Jönköping där vi brukar fira midsommar. Det brukar vara min familj, några släktingar och lite annat folk. Vi firade i fredags med god lunch, vi bastade och badade. På kvällen grillade vi och hade dukat långbord. I lördags hade vi 5 kamp och mitt lag vann :) sen badade vi igen och satt mest inne för att det regnande...vi grillade också den kvällen och tände en majbrasa, en stor eld. Idag har vi bara packat och åkt hem, jag tog en powernap och vaknade nyss. Nu blir det mat och fotboll och imon blir det jobb.
Lite Boyyss skvaller, det finns inga snygga killar i Jönköping, inte vad jag vad jag såg i alla fall. Satsa i stället på Falkenberg, där fanns det gott om snyggishhaar. Så har ni inget att göra, åk till Falkenberg och spana in boyyysen, kanske gå till beaachen och kolla in tvättbrädorna ;) kraaamizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0