Im not a nerd. I'm just smater than you...

HISSA OCH DISSA TAJM.

Hamburgare ---> HISSA UPP I TAAAAKET

Plugg på sommaren -----> Finns det något bättre? HISS HISS HISS

Sommarlov ---> Diss och Hiss. Mer tid för mat men mindre läxor...

Surströmming ----> DISSA, två ord... blä blö

Friends With Benefits ---> Hissa Justin Timberlake och dissar tjejen för det skulle vara jaaaag!!

No speak Americano (låten) ----> LOVE IS IN THE AIIIIRRR är allt jag säger. (hissa hissa)

Sport Heads: Football European Edition (spel på jesper.nu) ----> Det går ju inte att klara skiten!! FAN VA JAG BLIR AGRO!!!!! Om ni inte fattar det så var det en MEGA DISS.

Katjakaj & Bentebent (namn) ----> Det ska barn heta. (Punkt slut) HISS FOR LAJF :')


Sen skrev vi en låt bara till er. Egen skriven låt... ENJOY
(Känsliga matälskare varnas för tragiskt slut)

"Bä bä vita lam, har du någon mat? Nej, nej kära barn, den åt jag upp igår. Lax och köttbullar smakar gott, och jag drack botten opp. Oh nu får vi svälta hela året om."

// Lamm stavas med två MMM & Det kan ju stavas hamburgare också....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så konstiga, är jag verkligen vän med er? ;)

Svar: Frågan är mer, Känner jag dig? Jag kan ej minnas att någon av mina vänner heter anonym. Men .... Hej biffen. Står du här och steker?
fivegirlseyes.blogg.se

2012-06-18 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0