ohhh baaaaabyyy

Raggning på G?? Vi har alla replikerna till dig! Både bra och.. mindre bra.
Med kommentarer från proffsen
 
  • Om du var en hamburgare på McDonalds skulle du heta McSnygg.
  • Om du var en glass på McDonald skulle du heta McLäcker.
Kommentar: En av de bästa som har används genom tiderna.... en riktig klassiker! 
  • Du är så fin synd att du luktar svin.
Kommentar: Inte den som jag skulle falla för men om du faktiskt var ett svin så kan jag inte ge en kommentar. 
Biverkningar: Tjejen kan springa iväg gråtandes...
  • Borde inte du vara trött? Du har ju sprungit omkring i mina tankar hela kvällen. 
Kommentar: Med detta blir du gillad... en riktigt gullegris! 
  • Jag har inget socker, kan du doppa fingret i mitt kaffe?
Kommentar: Gulligt sagt men inte lika gulligt gjort.
Biverkningar: Oftast är det sagt med ironi men om personen i fråga inte förstår detta... kan rejäla skador ske.
  • Vad arg du är!
Kommentar: Förstår inte logiken men effektiv om du vill ha lite uppmärksamhet.
  • Morsan är rik, ska vi kramas?
Kommentar: Funkar varje gång. 
  • Hur mycket väger en isbjörn. - Jag vet inte. - Inte jag heller, men den bröt i alla fall isen.
Kommentar: hahahahahha, så sant som det är sagt. Men om personen vet hur mycket en isbjörn väger rekomenderar vi att du springer där ifrån!!
  • Jag har en level 70 som raidar black tempel, ska vi hångla?
Kommentar: Oh ja, funkar till 100%. 
  • Hej kexet, står du här och smular?
Kommentar: Makes no sense!! Vadå, det är ju som "hej människan, står du här och tappar kroppsdelar? Har du spetälska eller? Inte världens bästa replik...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0