We’re born with millions of little lights shining in our hearts

heej!
Ja, precis som Linnea så var jag också och kollade på passenger idag :) Han var otroligt bra och super snäll, och självklart fick jag också min CD singnerad (fast med en annan text än Linnea) och fick ett foto :) Om ni inte vet vem han är så borde ni verkligen kolla in honom, riktigt skön musik att lyssna på nu under sommaren... okej, när som helst.
 
"We’re born with millions of little lights shining in the dark
And they show us the way
One lights up every time you feel love in your heart
One dies when he moves away
We’re born with millions of little lights shining in our hearts
And they die along the way

Til we’re old and we’re cold, lying in the dark
Cause they’ll all burn out one day
All burn out one day, all burn out one day, all burn out one day…"
- All the little lights
 

Tyvärr blir det inget mode idag, jag hoppas ni klarar er så slänger jag inte lite extra bilder imon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0