You´re the type of boy I´d make a sandwich for.

Finns det något bättre än nygräddade bröd och bullar på morgonen? hmm.... nepp. Sån tur att jag har sån underbar mamma som gör det till mig, hihi. 

Nej men detta inlägget ska bli lite mer seriöst än mitt förra (det med hamburgarna). 
Eftersom denna dagen inte har börjat än så ska ni få höra om min dag igår. På förmiddagen träffade jag Kajsa och Linnea i stan och vi tog en frapino och satte oss vid kanalen och vinkade till alla på paddan, haha. Glömde jag att säga att jag har världens bästa skånska? ;) 
Efter det så träffade jag Ida, Lina och Klara och vi åt frukt och kaaaaakor och spelade Cluedo, mysigt värre. 



Pössss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0