Youtube lover

Hej världen!
 
Tänkte visa er lite roliga klipp ifrån youtube idag. Kanske kommer jag varje dag (eller varannan) visa ett klipp ifrån youtube eftersom jag ofta är inne där och ser på klipp. 
 
Det första jag tänkte visa er är av Gabriel Iglesias. I november kommer han faktiskt till Sverige för att göra en standup show. Ska bli kul att se den :))
 
Nästa klipp är ifrån en av mina favorit subscribers på Youtube. Detta är Ryan Higa med sina snygga vänner.
 
Sista klippet är ifrån en talkshow som ni säkert har sett. Det är ifrån The Ellen show och gästen är Sofia Vergara.
 
Det var alla klipp jag tänkte visa idag. Hoppas ni gillar dom och komentera gärna om ni vill att jag ska visa klipp igen :) 

Kommentarer
Postat av: Höööötie

Me gusta this! Keep going girl :)

Svar: Tack så mycket :)) Det ska jag!
fivegirlseyes.blogg.se

2012-06-29 @ 12:29:42
URL: http://fivegirlseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0